Thursday, May 27, 2010

sedihnyerase hati... nak nangis..

syukur.. baru abih exam yg tak ptg gak.. iaitu jepun (confirm fazrul highest) dan seni (dah sah gagal).... namun ader benda yg merisaukan hati ini yg buat hati ni sedih sangat!

muler.. mulai saat ni aku akan tlg hexa ke scipp... sanggup korbankan cuti ni utk tlg F5 n qucai..

dan plus dgn preparation 4 mid year!!! ya allah..
susah nak cover sumer!!!

ttp yg paling sedih apabiler thu UKM tak der tis year...
sdih gak ati ni ..
rase nak hancur berkecai...
selama ni training uat aper!!!
aku tak kira!!! aku nak masuk team gak...!!! nak tlg naikkan nama STAR dan HEXA!!!
ttp aku perlukan pengalaman!!! dah tak der exp tis year.. PMR nak dekat dah!!!

namun.................................
bler pkir blk..........
mungkin kejadian yg berlaku ader hikmahnyer...
maner thu Qucai n the geng akan meneruskan legasi STAR n HEXA .....
namun yg pasti... aku kan usaha...
utk mencapai sst yg hanya di mercu!!!

No comments: