Saturday, July 24, 2010

tak thulah ape nak jd....

ish....
rungsing ble pkir blk..
ntah ler.... rasenye ble ade kat mne2...
mesti ade mslh...

kat skool STAR....
makin rmai yg kte aku ni ********...
apeasal plak!!!
aku x uat aoe-ape pon...
adakah menjauhkan dri korang kte aku tak suka korang..
mne ade!!! aku perlu mase utk bersendirian...
maklumlah.. org tuduh aku ni cpt matang....
biarlah!!! aku thu knape aku duk kat STAR...
bkn utk enjoy... ttp utk merealisasikan matlamat dan harapan org tua ku!!!

x slh utk jd 'matured' kan!!!

kat umah plak...
x abih2..
lps satu satu lg hal dtg.. mls nak citer...
rasenyer sgla blh selesai klu mak ayah sepakat kot...
berharap je lah....

konklusionnyer...
walaupon plbg mslh datng...
ape yg penting kne ingat....
pd ALLAH.... krena.....
setiap ujian yg diberi pasti blh diselesaikan oleh UmatNya...
harap blh selesai mslh ni... (^_^)...

No comments: