Tuesday, December 28, 2010

dugaan 2011

kini aku tlh berade di STAR..
utk meneruskan fasa 4 di sana..
maklumla.. org kate pom 4 tu HONEYMOON YEAR..

ttp aku x caye sumer tu..
sbb ape.. rsenye thn ini mungkin menjadi TAHUN YG MENCABAR uatku...
nak thu kenape..?

ok.. aku cter yer...
mula2.. jdi pengawas.. ingat senang ke!!!
second.. STARAYA RATSOVII akan bertugas.. orientasi pom 1!!
ade lg.. HEXA FAMILY.. stilllllll...
trying 2 be the 1st team!!
x thula blh ke x.. berserah jola...

x thu.... kadang2 ble teringat kembali ble junior..
MEMANG BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!
x thula.. mungkin aku sbgi anak sulung dpt menjadi "adik"..
di STAR bersama senior...

kini..
aku bakal menjadi senior.. bkn x suke..
ttpi berat bgiku bagi menerima hakikat ini..

sbb thun ni adik kandung bakal masuk STAR..
make akan jadi abang yg sebenar di sini la!!!
n to other junior..
semua akan terletak di bhu kita sbgi senior...
dalam HEXA kne bantu chai utk naikkan nama STAR...

bkn hendak MERUNGUT!!
cuma BERHARAP utk menerima hakikat ini....

<(^_^)>

No comments: