Friday, December 31, 2010

thn 2011 thn MeNcAbAr

akhirnya thun 2011 akan tibe x lme lg...
mungkin thun ni merupakan thun yg pling mencabar uatku..
bkn ape... bnyk bende baru yg akan aku hadapi pde thun yg aku rasekan bakal membuat aku menjadi lebih matang....

nak thu.. ok aku citer ek!!!

yg pertama... keluarga aku pindah di kedah... yup di sebuah kampung di baling.. (bkn memali tau!!!) pade mulanya bkn senang aku nak terima hakikat ini... sbb da ampir 10 thn aku duk ipoh n terpaksa tinggal di kampung... namun keadaan yg memaksa keluarga aku pinda bgi masa dpn... x per kot... cuba try naik bas walopon 'mabuk bas'!!!!

yg kedua... adik bertuah aku yg sama saiz dgn aku (skang lgi tinggi dr aku kaot:P) akan tinggal d STAR... ukan sng nak jge die... x abih2 nak ikut ckp die jer...
x thu x blh handle le x...

yg ketiga... tanggungjawab di STAR semakin bertambah... sbgi prefect.... da x duk dorm dgn ratsovii lgi da.. kne jge pom 2 green.. pade mulanya nak tolak jer... namun knela pro dlm tgas... pde bdak green terutamanya bert n irman.. s..o..r..r..y sgt2!
x dpt la kite lepak sme2 lg yer!!

yg keempat(last kot)... yup !! usaha utk menaikkan nama HEXA d STAR semakin mencabar .... dgn adenye chai selaku capt blm menjamin ape2 lgi.. sbb semunay bergantung kpd 4 org pendebat ratsovii ini.. yup.. oz, bond, amsyak n aku... kami semua akui kami bkn gempak spt cahi n senior lain spt paman... ttp aku janji.. walopon x target 1st team next yer... aku akan berusaha utk mengembalikan nama HEXA d STAR... da x th mendengar mulut org mengata keluarga ini...!

yup!!!
sbb tu aku kate thn 11 thn yg pling mencabar spjg berade di STAR...
x thula.. mungkin ni semua ujian yg ALLAH tkh aturkan utk ku..
ape gne idup klu x de cabaran n dugaan kan..
klu org ckp die x der masalah maknenye die giler!!!!!!!!!!

harap semua ini akan dapat aku lalui dgn sebaiknya...
<<(^_^)>>

No comments: